Boganmeldelse og introduktion til Katrina Starzhynskaya

Katrina Starzhynskaya, forfatter til bogen Katrinas Recovery, tilbragte år lider med symptomer, der trodsede diagnose. Hendes sygdom var kommet pludseligt. En morgen, hun vågnede op for at finde den ene side af hendes ansigt lammet, halvdelen af ​​hendes krop følelsesløs. En tur på skadestuen og utallige timers test viste noget galt. Hun fik besked på at gå hjem og hvile, og hun gjorde, men symptomerne kun blevet værre.

En søgning efter svaret og helbredelse

Ligesom mange i hendes situation, var Katrina vide af en læge, at hun havde dissemineret sklerose, af en anden, at hendes symptomer pegede på fibromyalgi, en tredje sagde, at det var alt i hendes hoved, og der var ikke noget galt med hende. Med hver ny læge kom en ny diagnose, kunne endnu ingen tilbyde hende nogen lindring.

Ligesom Katrina, er mange andre med lignende symptomer i øjeblikket går gennem den samme frustrerende proces, at få mere deprimeret og mindre lovende som hver ny behandling mislykkes. Ligesom Katrina, de bruger deres sparepenge forsøger at finde en kur. Ligesom Katrina, de besøger specialist efter specialist, følge dette og det ordinerede behandling, tage en medicin efter den anden, hvilket ofte gør sig mere syg i processen, alt imens fortsætter med at lide.

Ligesom Katrina, de i sidste ende slå til LLMDs (Lyme-kyndige medicinske læger). Alt for ofte bliver de stillet diagnosen kronisk Lyme sygdom. De er sat på en streng regime, men stadig de får ikke bedre. Når deres tro på moderne medicin løber ud, henvender de sig til praktikere i alternativ medicin: herbalists, akupunktører, kiropraktorer ... deres penge bliver brugt op, og de er ofte ikke sundere for det. Nogle gange, de ender i dårligere form, end da de startede.

Nogle gode nyheder

Den gode nyhed er, at sammen med alle de potentielt skadelige behandlingsmuligheder, blev et væld af nyttige oplysninger videregives sammen til mange af disse patienter. Katrina var en af ​​de heldige modtagere. Hendes vilje til at triumfere over hendes sygdom gav hende styrke og vilje til at sætte hende nyfundne viden til at arbejde. I den proces, ikke kun gjorde hun helbrede sig selv, men hun taget beslutningen om at hjælpe andre til at gøre det samme.

Et lys til at lede vejen

I sin bog, har Katrina filtreret ud nyttige fra det skadelige. Hun tilbyder læseren en slags køreplan for et godt helbred. Med sin bog som vidende følgesvend, behøver ikke gå igennem alle de dyre fejltrin undervejs nyligt diagnosticerede patienter. De har nu en anden mulighed. De kan vælge at følge forslagene fra en kvinde, der genvandt hendes helbred i sin egen unikke måde, ved hjælp af de oplysninger, hun lærte langs hendes vej tilbage til helhed.

Læsere vil se deres egne kampe afspejles på sider, der fortæller om venner og slægtninge, der ikke forstår, behandlinger, der ikke fungerer, og læger med ingen svar. Læsere vil også finde håb, da de vidne til en personlig transformation så kraftig, at det kan hjælpe andre til at helbrede sig selv så godt.

Håb for Lyme syge og andre

Katrina bog sætter fokus på hendes nyttiggørelse fra symptomer på Lyme sygdom, men det stopper ikke der. Mange af hendes forslag (som fjerne sukker og mejeriprodukter fra kosten, rygestop og leve en sund livsstil) kan hjælpe snesevis af mennesker helbrede sig selv fra utallige andre sygdomme som godt. Hun var inspireret af, og anbefaler, bogen, Rogers Recovery fra AIDS, som diskuterer naturlige behandlinger, saftfremstilling og fjerne giftige fødevarer.

Uanset om du lider af symptomer på Lyme sygdom eller ej, kan denne vigtige bog hjælpe dig til at tage det fulde ansvar for din egen sundhed. Det kan også hjælpe andre til bedre at forstå, hvad Lyme patient går igennem. Det er værd at læse.

Indkøb link

Hvis du ønsker at købe Katrinas Recovery, bruge dette direkte link:

Om bogen