En blæsende dag på Mackinaw Island, Mich. Ikke afholde os fra at have det sjovt

Under en fantastisk bustur fra New Jersey til Michigan, vi startede vores dag med en god morgenmad, og derefter bordede vores bus til hoved til øen. Snart vi ankom til dock, klar til at gå ombord på færgen til øen, hvor der ikke er motoriserede køretøjer; kun cykler og heste. Vi tog en vogn tur med en yndig chauffør ved navn Katie der havde to mørkebrune heste navngivne Sadie og Sarge. Hun gav os en stor tur til øen og tog os til toppen af ​​øen, hvor vi forlod for en resten og nogle shopping.

Det var, hvor vi tog en tre hestevogn for resten af ​​turen fange et glimt af den storslåede Grand Hotel. Vi blev bragt til Fort Mackinac som var sjovt, men det var en blustery dag i begyndelsen af ​​juni, og vi ønskede læ og kaffe. Snarere end at vente på en vogn tur valgte vi at gå ned ad en sti, der førte til midt i byen. Der fandt vi en pub, der tjente lækker suppe og kaffe. Vi gik nogle mere; dvælende at holde så varm som muligt, indtil vi fandt et pizzeria. Vi havde stadig masser af tid, så vi bestilte en pizza og bare hang ud indtil næsten tid til at fange færgen tilbage.

Men ingen tur til Mackinac Island er komplet, medmindre vi stoppede ved Ryba s Fudge Shop; hvad de lokale anser for at være den bedste sludder. Tilbage på færgen og derefter bussen til hotellet. Opfriske til middag og tilbage på bussen til Lighthouse Restaurant i Mackinaw City. Det var en nice sidder ned middag; Jeg havde broiled hvidfisk, min husbond havde herbed kylling og vores venner både havde røget svinekød chop alle serveret med en stor salat, bagt kartoffel og lækre grøntsager og en cremet dessert. Tilbage til hotellet for at hvile i en anden travl dag i morgen.