Lær at male og ramme som en professionel

Lær at male og ramme som en professionel

Lær at male og ramme som en professionel

Oprette dine egne kunstværker kan være en af ​​de mest givende oplevelser du kan have. Uanset om du ønsker at pryde dit hjem med et produkt af dit eget selvstændige udtryk, giver illustrationen som en gave til deres kære, eller endda sælge dem for profit, de er et sandt billede af dine talenter og hvem du er.

Du kan lære at finpudse dine kunstneriske talenter på Plein Air Painting School i New York City. Deres udendørs klasser giver en unik måde at udvikle dit håndværk, og de er altid at holde det frisk med forskellige steder og scenarier for at male. Danielle Hatherley giver en-til-en instruktion og retning, opbygning af tillid i novice kunstner, og hjælpe mere erfarne malere opdage nye måder at udtrykke sig selv. Tjek deres hjemmeside på www.thepleinairpaintingschool.com for yderligere oplysninger.

Når din nye mesterværk er gjort en guldramme vil tilføje det sidste "stykke de modstand 'for at gøre det færdig. Frame forgyldning har eksisteret i århundreder, og selskaber som Lowy specialiseret i håndværk. Lowy også specialiseret sig i kunst bevaring, arbejde på historiske reproduktion og moderne rammer, af forgyldt træ og antikke ramme restaurering, samt bevarelse af antikke og tidstypiske rammer. Deres dygtige konservatorer, carver og gilders, viser den samme passion, engagement og kompromisløse standarder som deres forbearers, som startede firmaet over 100 år siden. Deres klient arbejdstidsplanen inkluderer berømte museer, fine kunstgallerier og kunst auktionshuse som Christieâ € ™ s og Sothebyâ € ™ s. De er også ofte opfordret til at passe prestigefyldte private samlinger herunder David Rockefeller, Ralph Lauren, Richard Manoogian og fru Randolph Hearst. Som beskrevet på lowyonline.com, "de samarbejder også med top arkitekter og indretningsarkitekter om elementer som gesimser, kappe stykker, billedrammer og indrammede spejle. Gennem årene har de tjent kunstnere som Salvador Dali, Alfonso Ossorio, Arbit Blatas, Leon Kroll, George LK Morris og Paul Jenkins. De har også arbejdet med godser af Maurice Prendergast, William Glackens, George Bellows, John Sloan og Max Weber.

Deres bevaring afdeling har med succes bevaret malerier af en bred vifte af kunstnere som El Greco, John Singer Sargent, Claude Monet, Auguste Renoir, Albert Bierstadt, Franz Kline og Ad Reinhardt, for at nævne et par stykker. De har også omformuleret mange stykker, herunder Paul Cezanneâ € ™ s den badende, Vincent van Goghâ € ™ s Portræt af Joseph Roulin og tre store malerier af Giovanni Battista Tiepolo for The Metropolitan Museum of Art. "

En kort historie Forgyldning:

Den forgyldning, eller metal bladre proces, daterer sig tilbage til 2300 f.Kr.. Dette er, når håndværkere opdagede en måde at hamre guld i fine plader og overholde dem til objekter. Billeder af guldsmede gør guld blade vises i egyptiske malerier, og metal bladrende vises i fønikisk og tidlig kinesisk kunst. Metal bladrende vises konstant gennem hele kunsthistorien, herunder byzantinske ikoner og mosaikker. Det var også en fast bestanddel af middelalderlige illuminerede manuskripter, og som en meget populær finish for barokken skulptur, rammer og møbler.

Historisk guld eller sølv ville være blevet placeret mellem plader af pergament, og bankede med træ køller, indtil det var tynd og formbart. Arkene blev derefter skåret ned og placeres mellem papirark for deres beskyttelse. Todayâ € ™ s teknologi tillader produktion af mikro-tynde plader fra en række metaller og legeringer. Disse kan nemt tage form af elementet er forgyldte såsom skulpturer, rammer, smykker og blandede mediaartworks. Metal bladrende kommer i mange varianter, herunder guld, sølv kobber, samt brogede eller uregelmæssig farve mønstre af grønne, røde og blå. Det kan være fremstillet af ægte guld, ægte sølv eller en sammensætning af metaller skabt til at have udseendet af guld.

Vi talte med en tidligere forgylde kunstner om processen, for at finde ud af mere.

Hvor lang tid tager det tager at arbejde på et stykke. Hvor mange stykker arbejder du på på et givent tidspunkt, og hvad vil du specialisere sig i der?

Da jeg først blev ansat, jeg husker direktøren fortæller mig at forlade alt, hvad jeg har lært bagefter, og at jeg var ved at opgradere. Det har været sådan en vidunderlig og kreativ oplevelse, at komme til at afslutte nogle af de mest usædvanlige rammer. Itâ € ™ s meget svært at sige, hvor mange jeg gør i en uge, men når ita € ™ s travlt det kan være op til 50 til 100 frames, afhængigt af projektet. I de fleste tilfælde vil vi have en meget stor at indramme at arbejde på, og det vil tage et team til at arbejde på hvert trin for færdiggørelsen. Siden starter der har jeg blevet forfremmet til Trafik og produktionschef. Det betyder, Iâ € ™ m ansvarlig for, hvad der kommer ind og sørge for det efterlader i god form, tilbage til klienten. Så på en dag til dag basis, kan det være meget hektisk koordinerende pickupper og leverancer til og fra nogle af de store museer, auktionshuse og gallerier her i New York og resten af ​​verden.

Min karriere startede i Atlanta, og mens jeg var i skole fik jeg hyret af en ramme butik. Jeg havde ingen erfaring, men iagttog og lærte fra de andre gilders arbejder der. Du har brug for en stor tålmodighed, da arkene er ekstremt tynd. Hvis du er for groft med arket, det ville gå i opløsning i dine hænder. Ita € ™ sa meget tyndt lag af guld og du lægger den på rammen. Enhver fejl kan resultere i at skulle gøre det hele igen. Itâ € ™ s virkelig en form for meditation på en måde, mens du gør det. Du har brug for en masse koncentration. Det har påvirket mit andet arbejde i at ønske at opnå en stor tålmodighed og koncentration. Det er sådan, jeg nærmer mit arbejde nu, ved hjælp af den samme filosofi. Du kan se resultaterne i nogle af mit arbejde hidtil. Dette er den første etape af det, jeg har gjort hidtil. Jeg kan skubbe den endnu længere, end hvad jeg har. At være i New York giver mig mulighed for at skubbe mit arbejde, og jeg kan gøre nogle komplekse kunstværker. Itâ € ™ s alle meget spændende. Jeg bruger imiteret guld og metal blad, da ita € ™ sa meget tykkere og nemmere at bruge, selv om processerne er forskellige mellem de to. Med bladguld du sætte vand på leret og derefter bladguld på toppen af ​​det. Med bladmetallet du lægger lak på første, som en pasta, og derefter det stikker med bladmetallet. Afhængigt af størrelsen af ​​rammen det kunne tage en gruppe mennesker to uger til at udfylde, men nogle gange gør vi 100 i en uge.

Forgyldning har eksisteret i så lang tid, det endda går tilbage til den egyptiske periode. Mange af dem brugte den med primitive redskaber. De brugte en tigerâ € ™ s tand at tilvejebringe guld, eller tryk den ind i objektet. Jo hårdere du trykker på guld, den lysere bliver det. De ville bruge sten til at trykke eller smadre guldet i leret. Alle deres artefakter er forgyldt, fra dekorative stykker samt med rammer. Disse dage Itâ € ™ s meget sjældent for kunstnere til at bruge det. Jeg anser det unikt, at jeg bruger det. Ita € ™ sa specialiseret færdighed. Meget få kunstnere vil bruge det i deres arbejde.


relaterede artikler